Waarom Google Adwords door GMU laten regelen

Waarom Google Adwords door GMU laten regelen?

Bij GMU werken 15 Google Adwords specialisten dagelijks aan het instellen en optimaliseren van Google advertentie van klanten. Al vanaf het ontstaan van Google Adwords in het jaar 2000 verzamelt GMU informatie die is gebundeld in een unieke software. Deze Big Data Software ondersteund de Google Adwords specialisten van GMU bij het aanmaken van advertenties. De software genereert namelijk automatisch kwalitatieve en informatieve advertenties in Google. Alle producten of diensten die belangrijk zijn voor de desbetreffende klant worden daarbij meegenomen. Dit zijn advertenties met een hoge kwaliteitsscore.

Hoe werkt Google Adwords door GMU?

Als jij besluit Google Adwords door GMU uit te laten voeren, dan kun je het volgende verwachten. De Google Adwords specialist van GMU bouwt voor jou een campagne op die bestaat uit vier verschillende onderdelen. Als eerste wordt er een Google Adwords account aangemaakt met alle hoognodige informatie. Denk hierbij aan je betalingsvoorkeuren, het gebruikersprofiel, de notificaties en andere specifieke wensen die jij hebt aangegeven bij het intake gesprek. Daarna controleert de Google Adwords specialist of de budgets, de targeting en alle andere functies goed ingesteld staan op campagne level. Elke campagne heeft namelijk zijn eigen dagelijkse budget dat vooraf is besproken met jou. De specialist van GMU kijkt ook of de strategieën en de andere instellingen zoals de taal en de locatie goed ingesteld staan. De Big Data Software genereert ondertussen advertenties met een hoge kwaliteitsscore.

Waaruit een goede Google Adwords advertentie bestaat

Een Google Adwords advertentie bestaat uit een titel, twee omschrijvende zinnen en een verwijzing naar de desbetreffende website of landingspagina. De advertentie moet een aantal zoekwoorden bevatten die aantrekkelijk zijn voor de potentiële klant. De zoekwoorden moeten precies weergeven waarna de klant op zoek is. De website of de landingspagina waarop de bezoeker terecht komt vanuit de advertentie moet hierop nauw aansluiten. GMU verwekt al deze punten in iedere advertentie, waardoor deze een hoge kwaliteitsscore krijgen. Door deze hoge kwaliteitsscore worden de kosten per klik, de zogeheten CPC lager.

Google Adwords Clicks

Hoe hoger de kwaliteitsscore van je advertentie hoe lager de kosten per klik. Bij Google Adwords betaal je dus per klik. Dat betekend dat zodra je advertentie getoond wordt en de potentiële klant erop klikt, jij betaald. Je betaald dan het bedrag dat je geboden hebt op het zoekwoord dat verwerkt zit in die advertentie. De kosten per klik zijn niet alleen afhankelijk van de kwaliteitsscore van je advertentie maar ook de mate van concurrentie. Zijn er veel concurrenten actief op Google Adwords, die hetzelfde zoekwoord willen gebruiken, dan wordt de prijs per klik ook hoger. Het kiezen van de juiste woorden in je advertentie zijn dus van groot belang. Als je besluit Google Adwords door GMU te laten instellen, dan weet je zeker dat al je advertenties tot in de puntjes geoptimaliseerd zijn. Hierdoor betaal je zo min mogelijk per klik en behaal je een zo hoog mogelijk rendement.

Waarom kiezen om Google Adwords door GMU te laten uitvoeren?

Wordt jij nieuwe klant bij GMU? Dan krijg je een advertentietegoed van 75 euro. Door de jarenlange ervaring die GMU specialisten hebben, halen zij met minder geld meer uit je advertenties. Google Adwords vernieuwd door de grote populariteit in een snel tempo. Onze Google Adwords specialisten zijn op de hoogte van iedere kleine verandering en kunnen dus snel inspelen op de mogelijkheden die deze veranderingen te bieden hebben. Met behulp van GMU blijf jij jouw concurrenten in Google Adwords altijd een stapje voor.